Anja Jensen

Jeg hedder Anja og bor sammen med min mand John. Vi har 2 voksne drenge, som begge er flyttet hjemmefra.

Vores hjem er røgfrit.

Jeg har været ansat i Kolding Kommune siden 2010, hvor jeg har arbejdet i både børnehave, vuggestue og i en gæstefunktion.

Jeg er uddannet Pædagogisk assistent i 2016.

Jeg har været dagplejer siden 1. september 2021, hvor jeg valgte at indrette mit hjem til en tryg og udviklende base for børnene.

Vi oplever og udforsker årets gang. Vi stopper op og fordyber os. Vi leger i haven, går i skoven, går ture i nærområdet og cykler, da jeg er så heldig at have en ladcykel.

Vi er kreative i det omfang, som børnene har lyst til at være med til.

For mig er tryghed, nærvær og omsorg helt grundlæggende.

Jeg arbejder med fokus på børnenes tryghed og udvikling både individuelt, men også i fællesskabet.

Hvert enkelt barn skal opleve sig selv som en værdifuld del af vores lille fællesskab hver dag.

Vi øver os på at være selvhjulpne, så børnene er klar til nye udfordringer, når tiden i dagplejen slutter.

Har I lyst til at besøge mig, er I velkommen til at kontakte mig i min åbningstid og lave en aftale.

Jeg ser frem til en god og åben kommunikation med jer forældre omkring jerers barn

min mail adr. er: jena@kolding.dk

her bor jeg