Charlotte Thiesen

Jeg er født i 1976 og begyndte som dagplejer i 2004. De første 1½ år som privat dagplejer, og derefter som kommunal dagplejer. Jeg er super glad for mit job. Som person er jeg imødekommende, positiv og har et godt humør.

Jeg er gift med Brian, og vi har 2 børn. Mikkel (1999) og Mia (2003). Vores hjem er røgfrit og vi har ingen husdyr. Vi bor på en stille villavej (lukket lomme) og har en dejlig stor have med plads  til masser af leg.

I foråret 2013 tog jeg DGI kursus/uddannelse "Motorik ansvarlig på arbejdspladsen", samt "Intelligent træning på legepladsen". Begge har fokus på børns motoriske udvikling gennem leg og bevægelse, hvilket har stor betydning for barnets trivsel og udvikling.

Det er vigtigt for mig med et godt og tillidsfuldt samarbejde med jer forældre, da det har stor betydning for jeres barns trivsel.

Jeg ser frem til at møde jer og jeres barn.

Velkommen i min dagpleje.

mailadresse chath@kolding.dk