Louise Ø. Nielsen

Jeg er født i 1983. Jeg har arbejdet som dagplejer siden 2009 og er glad og stolt over at have så skønt et job.

Min familie består af min kæreste Jens-Peter og vores 2 dejlige piger Sarah (2008) og Johanne (2011).

Desuden har vi katten Huxi, som er en rolig kat.

Hos mig er det vigtigt at det føles hjemligt og hyggeligt for børnene.

Børnene får en sund og varieret kost. Jeg går meget op i madglæde/madmod.

I dagplejen arbejder vi bl.a med motorik og sanser, går på opdagelse i naturen, synger og danser.

Jeg er meget optaget af at styrke barnets følelsesmæssige og sociale udvikling. Det at føle sig tryg, tilpas og som en del af et fællesskab er en vigtighed i forhold til barnets overskud til at lege og modtage læring.

Vi har en dejlig stor have med sandkasse og legehus.

Jeg er ikke ryger.

Kære kommende forældre. Grundlaget for vores samarbejde er en gensidig respekt for hinanden, åbenhed og tillid. Det er vigtigt for mig at I som forældre får en god oplevelse af jeres barns dagligdag.

I er velkommen til at kontakte mig i åbningstiden.

Hilsen Louise

min mail adr.: louni@kolding.dk