Gæstedagplejer Karen Margrethe Kejlstrup

Karen

Jeg hedder Karen, jeg er ansat som gæstedagplejer, der er her hos mig dit barn bliver passet, når jeres faste dagplejer er fraværende.

Jeg har været dagplejer siden januar 2009, og bor sammen med min kæreste Martin.

Jeg er mor til 4 (1994, 1996, 2000, 2002) hvor den yngste stadig bor hjemme. Jeg har 2 små coton de tulear(allergivenlige hunde) som er i min baggang mens børnene er her.

Besøg

Du kan ringe og aftale et kort besøg hos mig. Din dagplejer er velkommen til at besøge mig sammen med hele børnegruppen.

Jeg besøger dagplejerne hjemme og i legestuen, når tiden er til det.

Barnevogne

Jeg har nogle stykker stående, men kan ikke garantere om de er ledige, men send mig gerne en sms inden, så finder vi ud af det sammen.

Medbring

Dyne, lagen, bleer, sut, bamse og tøj til leg inde og ude og gerne babyalarm.

Jeg glæder mig til at få en dejlig dag sammen med dit barn, når I får en gæsteplads hos mig.

Krens husKarens have

mailadresse karke@kolding.dk