Herdis Rude Nielsen

Jeg byder velkommen i vores hjem og hos min familie, der består af 3 dejlige børn alle skolesøgende og min mand Tom. Vi er et ikke ryger hjem, vi har 2 hamstere indenfor og 3 kaniner i haven, som vi fodre, kæler for og ser på i dagplejen.

Jeg er tæt på midaldrende og blev ansat som dagplejer i 2019.

Jeg vægter det positive og ærlige forældresamarbejde og forventer en daglig kort dialog ved aflevering og afhentning af barnet, der omhandler bl.a. søvn, mad og generel dagsform.

I min dagpleje vil jeres barn komme ud i den friske luft dagligt, kun meget dårligt vejr kan holde os inde!

Vi elsker ude liv, natur, planter og dyr er en stor del af vores dagligdag.

Vi tager på tur i skov, ved sø, idrætsanlæg og legepladser, med barnevogn eller i ladcykel. Vi hygger i haven, tumler inde og ude, klatrer, løber og triller. Vi tegner og maler, ude og inde. Vi synger, danser og læser - taler om det vi møder på vores vej.

Velkommen her.

Mailadresse herni@kolding.dk