Hanne Brøchner Søndergaard

eg er født i 1962 og bor sammen med min mand Kim og vores lille hund Sille. Jeg har været dagplejer i 15 år. Jeg har 4 voksne børn og pt 5 børnebørn.

Vi bor i det skønne område Mariesminde, helt ned til Dalby Skov og Dalby Møllebæk og omgivet at et dejligt sti-system, hvor børnene kan nyde naturen og bare færdes frit.

Jeg er udpræget ude-menneske, så vi bruger skoven og vores grønne område en del. Børnene lærer at færdes i naturen og ikke mindst at bruge deres kroppe og sanser.

Det er vigtigt for mig at skabe trygge og glade børn, der tør blive udfordret i hverdagen. Samtidig arbejder jeg meget med at gøre børnene selvstændige, så de lærer at kunne selv - det giver selvværd.

Forældresamarbejde handler for mig om, at vi er fælles om at ville det bedste for jeres barn. At vi deler viden og hjælper hinanden, så jeres barn kommer bedst fra start.

Mit hus er røgfrit.

min mail adr.: hanso@kolding.dk