Karina Noes Skolander Hansen

Jeg hedder Karina,  og jeg er en “ung” årgang 1972, som er glad, kreativ, har en positiv tilgang til livet. Jeg holder meget af at lege og fjolle lidt, og ELSKER børn - derfor blev jeg dagplejer, det har jeg været siden 2018.

Jeg er gift, og jeg har en søn. Vi har en kanin og en kat, som vi er sammen med ude i haven.

Jeg holder meget af at være ude, og vi er ude hver dag, hvis det er muligt ift. min børnegruppe. Vi går ture eller er i haven, hvor der er sommerfugle, insekter som vi kan kigge på.

Vi øver sprog, læser bøger og synger. Vi øver os på at lege selv og få lov til at fordybe sig. Vi leger sammen for at styrke det sociale og lære at dele og vente på tur. Vi hygger os med kreativ klippe/klister og tegninger.

Jeg prioriterer et godt og anerkendende forældresamarbejde, og jeg glæder mig til at møde jer og jeres barn.

Velkommen i min dagpleje.

Her bor jeg

mailadresse pikar@kolding.dk