Helle Pedersen

Jeg hedder Helle og er født i 1966. Jeg har været ansat som dagplejer siden 1998. Jeg bor sammen med min mand, og vi har tre børn sammen. Vi har et allergivenligt hjem, da vi er ikke-rygere og ingen dyr har. Af natur er jeg en glad, positiv og aktiv person.

Jeg er meget ude at lege i min have, hvor der er god plads til børnene. Der er legehus, sansegynge og en fin sandkasse, hvor der er god plads.
Om sommeren går vi i geografiskhave og leger på legepladsen og ser til dyrene. Jeg er et meget natur og ude menneske.

Jeg lægger vægt på omsorg, tryghed og en stabil hverdag. Der er plads til vores forskelligheder, og vi hjælper hinanden.

Jeg værdsætter et godt og anerkendende forældresamarbejde, og jeg er altid åben for en god dialog i mellem os omkring jeres barn.  Jeg glæder mig til at møde jer og jeres barn.

Velkommen i min dagpleje.

Mailadresse helpe@kolding.dk