Laila Saaugaard Hejlskov

Jeg hedder Laila, og jeg er fra 1969. Jeg har været ansat som dagplejer siden 1996 og er superglad for det.

Jeg er gift med Christian, sammen har vi tre raske drenge Simon fra 1995, Martin fra 1997 og Peter fra 1999.

Vi har hunde af racen Cavalier King Charles Spaniel, en meget rolig hunderace. De bliver nogle gange inviteret ud til børnene, men ellers sover de det meste af børnenes vågne tid.

Vores hjem er 100% røgfrit.

Jeg har et dejligt stort køkken alrum, hvor vi har plads til leg, kreativitet, kropslig udfoldelse, sang, og hvor vi også spiser.

Jeg elsker at arbejde med børn, og følge dem i deres udvikling og hjælpe dem godt på vej ud i livet fra de kravler, til de går. pludre til tale, fra at de skal have hjælp til det meste, til at de selv kan. Jeg lægger stor vægt på at møde børnene, der hvor de er og skabe en tryg og dejlig hverdag for dem.

Når vi skal samarbejde om jeres barn, er det vigtigt for mig, at vi har en god kommunikation imellem os. Hvis I er trygge ved at aflevere, vil jeres barn også være tryg ved at være i dagpleje.

Jeg ser frem til at møde jer og jeres barn.

Velkommen i min dagpleje.

Her bor jeg

mailadresse laihe@kolding.dk