Karina Backmann

Jeg er årgang 1975. Jeg er uddannet pædagog og startet som dagplejer i Kolding Kommune i Januar 2018.

Jeg er gift med Martin som er kok , og vi har 3 børn, Jasmin 2002, Lucas 2004 og Noah 2008.

Vores hjem er 100% røg og dyre frit.

For mig er det vigtigt at barnet oplever tryghed, nærhed og omsorg som noget helt grundlæggende.

Jeg arbejder med at styrke det enkelte barns relationer til de andre børn, så alle børnene oplever sig selv som en værdifuld del af vores lille fællesskab hver dag.

Jeg arbejder for at det enkelte barn udvikler sig så meget som det kan, inden for de 6 pædagogiske læreplanstemaer vi arbejder med.

Jeg bestræber mig på at vi er ude hver dag, enten i min have, eller på små ture i Legeparken, Marielundskoven, eller bare en hyggetur omkring Slotsøen og Koldinghus.

Jeg vægter ligeledes en god og åben kommunikation mellem jer forældre og jeg glæder mig til at arbejde med netop jeres barn.

min mail adr.: kabac@kolding.dk