Doris Pedersen

Jeg blev ansat i okt. 1995, så nu har jeg været dagplejer i næsten 25 år. Desuden har jeg læst til Pædagogisk Ass. på UC Syd i Kolding.

I vores husstand bor der min mand og jeg samt vores hund MAX ( Shetland Sheepdog )

Vores hjem er et IKKE ryger hjem.

Dagplejen: I min dagpleje bruger vi meget at være udendørs, samt vi synger/ spiller og læser rigtig meget.

Værdier: det enkelte barn skal have en anerkendende, tryk og omsorgsfuld hverdag med masser af opmærksomhed, så de føler de er blevet set og hørt. En hverdag med masser af glade små ansigter, gode relationer mellem børnene og mig er guld værd i vores dagpleje.

Forældresamarbejde: er noget jeg vægter meget højt, da det er en vigtig del af vores hverdag og jeg glæder mig til at møde jer og jeres barn/børn.

​her bor jeg

min mail adr.: dorpe@kolding.dk