Helle Iversen

Jeg hedder Helle, jeg bor i et hus med en dejlig lukket have, hvor der er gode muligheder for udfoldelse.
Jeg har ingen hjemmeboende børn.

Mit hjem er allergi-venligt og uden røg og husdyr.
Jeg har været ansat som kommunal dagplejer siden november 1995, og brænder stadig meget for mit arbejde. I april 2014 har jeg afsluttet uddannelsen som pædagogisk assistent.

Mine værdier i samarbejdet med børnene:

Jeg bestræber mig på at tilpasse hverdagen til den børnegruppe jeg har. Der skal være tid til ro og fordybelse. Jeg forsøger at møde børnene der hvor de er og gi´ dem en tryg og stabil hverdag med leg og hygge, både indendørs og udendørs.
For mig er det vigtigt overfor børnene at være anerkendende og se det enkelte barns behov, samt følge deres initiativ. Jeg forsøger at ruste dem bedst muligt til børnehaven og det gør jeg blandt andet ved at øve med dem i at:
•blive selvhjulpne
•vente på tur
•markere egne grænser
•vise hensyn til andre
•tackle konflikter
Kig altid på opslagstavlen i gangen, der vil div. informationer stå, jeg skriver også, hvad vi laver i ugens løb.
Det vil også være godt at fortælle om der er særlige forhold jeg skal vide, allergi, religion, familieforhold eller andet, som jeg skal tage højde for.

Jeg vægter et godt forældresamarbejde og sætter stor pris på en åben og god dialog, da det har stor betydning for jeres barns trivsel.
I er velkommen til at kontakte mig for yderligere info

mailadresse heliv@kolding.dk