Anette Helmersen Christensen

Jeg hedder Anette Christensen, og er født i 1964. Jeg bor sammen med min mand Johnny, og har 4 voksne børn, der er flyttet hjemmefra.

Vores hjem er røgfrit.

I min fritid dyrker jeg gymnastik, cykler og syer tøj. Derudover bruger jeg meget tid med min familie og mine 3 dejlige børnebørn.

Jeg har tidligere arbejdet som zoneterapeut i 16 år og nu arbejdet som dagplejer i 10 år.

Vi er ude hver dag, hvor vi f.eks. leger i haven, går tur eller tager på legepladsen. 1-2 gange om ugen cykler vi på tur i skoven, stranden, bondegårde eller andre dagplejere.

Jeg ligger stor vægt på at møde barnet, hvor det er og ønsker at skabe en tryg og udfordrende hverdag for dem. Alle børn er forskellige og har individuelle behov, som jeg prøver at tilgodese på bedste vis.

Jeg går op i åbenhed og en god kommunikation med forældrene. Jeg vægter samarbejdet højt, fordi det også er med til at påvirke barnets trivsel i dagplejen.

Mailadresse anech@kolding.dk