Sisse Skipper Andersen

Jeg hedder Sisse Skipper Andersen, jeg er født i 1968 og har været dagplejer i Seest siden 2003. Jeg bor tæt på Bakkeskolen, midt i Seest på en rolig vej. Jeg bor sammen med mine 2 piger Natasha og Nadia, som er født i år 2000 og 2002.

Jeg lægger meget vægt på, at børnene føler sig trygge og hjemme hos mig. Det er vigtigt for mig, at børnene får udviklet deres sociale og personlige kompetencer samt at alle børn får muligheden for den bedste start på livet, uanset baggrund og forskelligheder.

Det er vigtigt for mig med et godt og tæt forældre samarbejde, og jeg fortæller hver dag, når I henter jeres barn om vores dag her i huset. Hvad vi har lavet, hvordan jeres barn har sovet og spist, og generelt om hvordan dagen har været.

Jeg glæder mig til at møde jer og jeres barn.

Velkommen i min dagpleje.

min mail adr. er: sisan@kolding.dk

her bor jeg: