Dorte Odgaard Dyreberg Andersen

Hej, jeg hedder Dorte og er født i Århus i 1961. Jeg er butiks uddannet og styrketrænings instruktør.
I november 1996 blev jeg ansat som dagplejer ved Kolding Kommune, og i august 2012 gik jeg over til at være mini-dagplejer.

Mini-dagpleje er et tilbud til børn der har haft en svær start på livet, og derfor har særlige behov der skal tages hånd om. I min mini-dagpleje kan barnet udvikle sig i sit eget tempo, i et beskyttet miljø og med mindre smitte risici.

Der er 1-3 børn i en minidagpleje, alt efter det enkelte barns behov og udfordringer.

Mit hjem er allergi-venligt, og det betyder bl.a. ingen dyr og røg, udluftning flere gange om dagen og rengøring i allergivenlige produkter.

På www.kolding.dk kan I læse mere om mini-dagplejen, Kommunes kostpolitik, læreplanstemaer, skiftetøj ferie m.m.

min mail adr. er:  doran@kolding.dk