Jytte Lund

Jeg hedder Jytte Lund og er født i 1975.

Jeg bor sammen med mine 3 piger Maya (2003) Emma (2005) og Alberte (2011), så dem vil I også se en del til.

Jeg er uddannet delikatesseassistent og har arbejdet med det i 11 år.

Derefter har jeg uddannet mig som pædagogiskassistent og som dagplejer har jeg været ansat i næsten 3 år.

Jeg lægger stor vægt på at give børnene en tryg og genkendelig hverdag, så de synes, det er dejligt at komme i dagpleje.

Vi er ude hver dag, enten leger vi i haven, ellers går vi tur til forskellige legepladser, en tur til ænderne eller besøger andre dagplejere.

Derudover går vi i legestue og gymnastik. Vi synger, har sanglege og læser/kigger i bøger.

Det er vigtigt for samarbejdet omkring jeres barn, at vi voksne har en åben og ærlig dialog, og jeg glæder mig til at møde jer og jeres barn.

På gensyn i min dagpleje.

min mail adr. er: jytlu@kolding.dk

her bor jeg: